en fis på tvären?

nu, idag, lagom till andreas börjar jobba igen, så har bebis slutat sova hela dagarna å ligger istället å knorrar å kvider i vagnen å vaggan....? grattis! ja har fått en bebis som har klödd me magen :-/ Å knorrar han inte, så skriker han å kämpar mot den elaka magens klödderier! han har oxå fått ett extremt sugbehov å vill äta hela tiden... :-S
Å dagen till ära har vi fått tid på bvc, strax efter dagislämning... ja kan ju nämna att d blev ingen dagislämning ida... kivi vaknade å skrek/grät me ont i nacken, så han kan ju inte klättra in i bilen själv. han kan inte ens resa sej själv :-(( så vi får väl se va d blir av detta!

så om nån känner att den vill hälsa på ida, så välkommen!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag hade så gärna velat komma men hade np i skolan idag och börjar jobba kl 3 så måste köra kl 2.. :(

2011-04-07 @ 11:49:41
URL: http://mammamodin.blogg.se/
Postat av: madde

du får göra, "sol- och måne massage" på honom;) o köp minfom fast de har du kanske redan?:) ja få komma i helgen o hälsa på!!!

2011-04-07 @ 16:22:15
Postat av: Stine

Naaww stackars liten:(( min påg hade oxå ont i magen men de visade sig vara att han fick ont när jag drack kolsyra :P o jag hade ingen aning om att de gick över i mjölken.. Hoppas de e bättre !

2011-04-08 @ 15:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0